سیر و سفر معرفی بهترین منابع خدمات ویزا و سفر

سیر و سفر بهترین منابع و وب سایت های گردشگری را به شما معرفی کرده و شما میتوانید با این وب سایت ها آشنا شوید.

سیر و سفر معرفی بهترین منابع خدمات ویزا و سفر

سیر و سفر بهترین منابع و وب سایت های گردشگری را به شما معرفی کرده و شما میتوانید با این وب سایت ها آشنا شوید.

سیر و سفر بهترین مراکز خدمات ویزای کانادا و ویزای شینگن و ویزا های آسیایی را به شما عزیزان معرفی کرده و می توانید به راحتی بهرتین مراجعه صدور ویزا و وقت سفارت را پیدا کنید.

اطلاعات بازگشایی مرزهای شینگن

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

 

آخرین اخبار اتحادیه اروپا در مورد بازگشایی شینگن

رئیس جمهور کمیسیون اروپا ، اورسولا فون دره لیین ، اخیراً گفت ، برنامه های تعطیلات تابستانی در اروپا می تواند عملی باشد اگر مردم به مسافت های اجتماعی متوسل شوند.

در حالی که هفته گذشته، رئیس کمیسیون اروپا تردید در مورد برنامه های تعطیلات تابستان، مسافران هشدار به برگزاری برنامه های خود را به اروپا بود، او در حال حاضر بعد از همه، تغییر ذهن خود، تصریح تعطیلات تابستانی هستند ممکن SchengenVisaInfo.com گزارش.

رئیس جمهور لاین در مصاحبه ای با خبرنامه پرتغالی اکسپو ، گفت که یافتن راه حل های هوشمند باعث فرار از تابستان خواهد شد

"من فکر می کنم ما می خواهیم راه حل های هوشمندانه برای تعطیلات تابستانی پیدا کنیم. شاید کمی متفاوت باشد ، با سایر اقدامات بهداشتی ، با فاصله کمی اجتماعی تر ، اما دیدن این که راه حل هایی پیدا کرده ایم بسیار چشمگیر است. بنابراین من نسبت به تعطیلات تابستانی خوش بین هستم . "

در حالی که فون درین لاین رفع محدودیت توسط برخی از کشورهای اتحادیه اروپا را یک چیز خوب می داند ، او همچنان به دولتها هشدار می دهد که باید این اقدامات را با احتیاط ، به تدریج و همیشه با هوشیاری انجام دهند.

رئیس جمهور معتقد است که اروپایی ها در حال آموختن زندگی با ویروس هستند ، در حالی که او دریغ نمی کند نشان دهد که چقدر تحت تأثیر راه حلهایی است که توسط بخش ها برای مقابله با بحران Coronavirus تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی گفت: "به عنوان مثال ، من تحت تأثیر قرار گرفتن از اینکه اقتصاد چقدر ابتکاری است ، به گونه ای که تولید تغییر می یابد ، تحت تأثیر قرار گرفته است." "کارگران در شیفت کاری ، با گروه های کوچکتر ، با فاصله اجتماعی ، با اقدامات بهداشتی جدید کار می کنند."

وی امیدوار است از این نوع اقدامات برای بازگشایی بخش گردشگری و کمک به بخش بزرگی از کشورهای اروپایی برای بهره مند شدن از آن استفاده کند.

این اظهارنظرها پس از انتشار دستورالعمل های کمیسیون اروپا به 27 کشور اتحادیه اروپا در مورد چگونگی بهبود هماهنگی در مورد اقدامات برداشته شدن اقدامات انجام شده است.

هفته گذشته اورسولا فون دره لاین به همه توصیه کرد که قبل از تهیه برنامه های تعطیلات صبر کنند ، زیرا به گفته وی ، این ویروس احتمالاً تا سال آینده وجود دارد.

وی گفت: "در حال حاضر ، هیچ کس نمی تواند برای ماه های جولای و آگوست پیش بینی های موثقی انجام دهد. ما باید بیاموزیم که ماه ها با احتمالاً تا سال آینده با ویروس زندگی کنیم. وی گفت که مسافرانی که در چند ماه آینده به دنبال آفتاب تابستانی هستند ، در حال حاضر با عدم اطمینان روبرو هستند .

این هشدار چند روز پس از آن صورت گرفت که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا حداقل تا سپتامبر بسته بماند.

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • ۱۸۳ نمایش
  • مهرناز امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی